Педагогічні проблеми, над якими працюють вчителі

В.Ходачківської ЗОШ І-ІІІ ступенів

№ з/п Прізвище, ім’я, по-батькові вчителя Предмет Проблема, над якою працює вчитель
1 Гавришко Ольга Богданівна математика, фізика Роль особистісно орієнтованого навчання на уроках математики
2 Телесніцька Євгенія Йосипівна математика, фізика Розвиток пізнавальної діяльності на уроках математики – один з напрямів особистісно орієнтованого навчання
3 Кійко Василь Іванович математика, інформатикка Реалізація особистісно орієнтованого підходу до учнів при викладанні математики, інформатики
4 Кравець Марія Йосипівна українська мова і література Технологія розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих якостей дитини
5 Сваток Олександра Володимирівна українська мова і література Підвищення культури мовлення і рівня грамотності учнів на уроках української мови і літератури шляхом особистісно орієнтованого підходу у навчальному процесі
6 Борщ Галина Романівна вчитель християнської етики Вплив духовності на формування особистості
7 Ільчук Галина Іванівна вчитель початкових класів Способи активізації розумової діяльності учнів на уроках математики
8 Деркач Ольга Іванівна вчитель початкових класів Диференційоване навчання учнів у групах та робота з обдарованими дітьми
9 Карач Марія Степанівна вчитель початкових класів Формування пізнавальної самостійності шляхом особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі
10 Мотрин Валентина Володимирівна  вчитель початкових класів Ігрові моменти на уроках як засіб підвищення якості навчання
11 Шостак Наталія Степанівна ЗДНВР, історія Використання інформаційних технологій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Використання інформаційних технологій на уроках історії
12 Боднар Надія Данилівна історія, географія        Самостійна робота як засіб активізації навчальної діяльності учнів на уроках історії
13 Борсук Наталія Богданівна історія Формування аналітичного мислення на уроках історії як засіб само розвиваючого навчання
14 Ящишин Юлія Семенівна англійська мова Розвиток усного мовлення на уроках англійської мови
15 Мартинюк Віра Дем’янівна німецька мова Розвиток  творчих  здібностей  учнів  на  уроках  німецької  мови  шляхом  впровадження  методу  проектів
16 Скаржинець Марія Володимирівна хімія Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням сучасних освітніх технологій
17 Филипович Марія Михайлівна біологія Використання інноваційних методів на уроках біології, екології, природознавства, основ здоров’я з метою стимулювання інтересу до предмету
18 Зарудний Орест Станіславович трудове навчання Особливості методики профорієнтації учнів на уроках трудового навчання
19 Кирлан Ольга Василівна педагог-організатор Особистісно орієнтований підхід у виховному процесі як рушійна сила розвитку школи
20 Кравець Ігор Васильович фізика, трудове навчання Особистісно орієнтований підхід в навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку учня
21 Гавришко Юрій Дмитрович образотворче мистецтво Особистісно орієнтований підхід при вивченні вивчені основ образотворчої грамоти як засіб розвитку учнівської творчості
22 Кацан Роман Романович фізкультура Шляхи реалізації принципу доступності у процесі фізичного виховання учнів
23 Лобур Ігор Миколайович математика, інформатика Використання особистісно орієнтованого підхіду з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики