Педагогічні проблеми, над якими працюють вчителі
В.Ходачківської ЗОШ І-ІІІ ступенів
№ з/п | Прізвище, ім’я, по-батькові вчителя | Предмет | Проблема, над якою працює вчитель |
---|---|---|---|
1 | Гавришко Ольга Богданівна | математика, фізика | Роль особистісно орієнтованого навчання на уроках математики |
2 | Телесніцька Євгенія Йосипівна | математика, фізика | Розвиток пізнавальної діяльності на уроках математики – один з напрямів особистісно орієнтованого навчання |
3 | Кійко Василь Іванович | математика, інформатикка | Реалізація особистісно орієнтованого підходу до учнів при викладанні математики, інформатики |
4 | Кравець Марія Йосипівна | українська мова і література | Технологія розвивального навчання зі спрямованістю на розвиток творчих якостей дитини |
5 | Сваток Олександра Володимирівна | українська мова і література | Підвищення культури мовлення і рівня грамотності учнів на уроках української мови і літератури шляхом особистісно орієнтованого підходу у навчальному процесі |
6 | Борщ Галина Романівна | вчитель християнської етики | Вплив духовності на формування особистості |
7 | Ільчук Галина Іванівна | вчитель початкових класів | Способи активізації розумової діяльності учнів на уроках математики |
8 | Деркач Ольга Іванівна | вчитель початкових класів | Диференційоване навчання учнів у групах та робота з обдарованими дітьми |
9 | Карач Марія Степанівна | вчитель початкових класів | Формування пізнавальної самостійності шляхом особистісно орієнтованого підходу в навчальному процесі |
10 | Мотрин Валентина Володимирівна | вчитель початкових класів | Ігрові моменти на уроках як засіб підвищення якості навчання |
11 | Шостак Наталія Степанівна | ЗДНВР, історія | Використання інформаційних технологій в управлінні загальноосвітнім навчальним закладом. Використання інформаційних технологій на уроках історії |
12 | Боднар Надія Данилівна | історія, географія | Самостійна робота як засіб активізації навчальної діяльності учнів на уроках історії |
13 | Борсук Наталія Богданівна | історія | Формування аналітичного мислення на уроках історії як засіб само розвиваючого навчання |
14 | Ящишин Юлія Семенівна | англійська мова | Розвиток усного мовлення на уроках англійської мови |
15 | Мартинюк Віра Дем’янівна | німецька мова | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках німецької мови шляхом впровадження методу проектів |
16 | Скаржинець Марія Володимирівна | хімія | Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням сучасних освітніх технологій |
17 | Филипович Марія Михайлівна | біологія | Використання інноваційних методів на уроках біології, екології, природознавства, основ здоров’я з метою стимулювання інтересу до предмету |
18 | Зарудний Орест Станіславович | трудове навчання | Особливості методики профорієнтації учнів на уроках трудового навчання |
19 | Кирлан Ольга Василівна | педагог-організатор | Особистісно орієнтований підхід у виховному процесі як рушійна сила розвитку школи |
20 | Кравець Ігор Васильович | фізика, трудове навчання | Особистісно орієнтований підхід в навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку учня |
21 | Гавришко Юрій Дмитрович | образотворче мистецтво | Особистісно орієнтований підхід при вивченні вивчені основ образотворчої грамоти як засіб розвитку учнівської творчості |
22 | Кацан Роман Романович | фізкультура | Шляхи реалізації принципу доступності у процесі фізичного виховання учнів |
23 | Лобур Ігор Миколайович | математика, інформатика | Використання особистісно орієнтованого підхіду з метою активізації навчально-пізнавальної діяльності на уроках математики |